Hej då!

Idag har jag fått en del gjort t ex fixat böcker (lagt 1000 spänn på det, fan!) och bostad! ska bo i 13 kvadrat och tillsammans med andra i en lägenhet så vi delar kök och badrum.

ikväll träffade jag tjejerna Ida och Linnea på världens! vi hade väldigt roligt om jag får säga det själv! ;-) på fredag åker linnea till Åre för sin skidlärar utbildning som är ett år, så vi sa hej då och syns i vinter när hon kommer hem igen! kändes jävligt konstigt att säga så!

Imorgon åker jag och Ida upp till Örebro (roadtrip!) och ska kika runt lite om vi kan se lägenheten och kanske skriva på kontraktet. Ida är min räddare i nöden, skulle aldrig klara allt det här med flytt och skit utan alla mina underbara vänner! Så imorgon gör vi Örebro osäkert med radion på högsta volym och våra fina stämmor sjungandes med den! 

Puss och god natt!




 

Kommentarer
Postat av: Linnea

DU SKA PÅ BEACHPARTYT :D

2010-08-24 @ 22:12:50
Postat av: Louise

nooooo iiii wwwwoooonnnnnttttttt!!!!!!!!!!!!!!!

2010-08-24 @ 22:16:56
Postat av: ida

Yey! Du vet att jag alltid finns där om du behöver mig! :) hihi. Hoppas allt går bra imorrrn! PUSS

2010-08-25 @ 21:36:31
Postat av: ida

hemsk bild föresten!!

2010-08-25 @ 21:37:27
Postat av: Louise

vi är ju skitsnygga ju!;-) tack gums! p.s. linnea beachpartyt är nästa vecka!

2010-08-27 @ 18:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0