23 dagar till julafton!

heej! idag är det 1 december och det betyder att det är kort tid kvar till julafton!!! Nu kan man verkligen börja hetsa med alla julsaker, typ baka lussebullar, köpa julklappar och bara lyssna på julmusik! Jag är också lite glad för det är bara 21 dagar kvar tills jag kommer hem till fina, vackra, fagra Norrköping! hihi det första jag ska göra är att åka spårisen fram och tillbaka!

Idag började vi på riktigt med examinationsarbetet, känner redan nu att det kommer bli lite tufft för jag har verkligen ingen inspiration eller ork! vaknade upp idag och var dyngförkyld, kändes som om någon hällt salt i näsan och mina ögon ville verkligen inte öppna sig. Tog mig till uni. iallafall! Ber till the big man upstairs att jag inte ska få feber för då går allt helt klart åt helvete! Kan inte va sjuk nu, jag var ju det för inte så länge sedan. orättvisst!

Imorgon blir det PowerPoint-presentation om hur man ska skapa friskare arbetsplatser! Inte så kul, men måste göras!

Sov så gott och njut av december ordentligt! Månaden kommer bara en gång om året!;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0