Fredag!

Just nu håller jag på och packar för imorgon så flyttar jag! Hela lägenheten ser ut som Hej-kom-och-hjälp-mig, men försöker stoppa ner allt i rätt påse så jag lätt hittar det sen igen! Jag har dock inte så mycket grejer, de stora sakerna är sängen, spegeln  och min byrå. Lyssnar också på fest-musik, så jag blir jättesugen på att gå ut!

Idag var vi i skolan först och sedan gick vi på Zumba! Det var jättekul och jag skrattade hela passet igenom! Man såg säkert löjlig ut där man stod och skaka på rumpan och brösten, men kul var det! Vi körde en sorts blandning på Merengue, Salsa, Reggaeton och (Tango?). Tror vi gjorde nåt Tango-liknande!

Nu ska jag packa vidare och sedan äta pannkaka!


Kommentarer
Postat av: sofia

Zumba was the shit :D Igen igen!

2010-12-04 @ 11:46:48
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0