jul!

Skrev inget igår för det var fult upp hela dagen! Vaknade av att mamma kom in och sa att gröten var klar och såklart fick jag mandeln, som vanligt, men har inte gift mig iår så tror inte riktigt att jag gör det nästa år heller! Efter det fixade vi oss och åkte till morfar och åt god julmat! Efter det åkte vi hem och tittade på Kalle och samtidigt kom mormor och hennes man! Vi åt igen efter Kalle och började öppna alla paketen!

Fick en massa fina saker t ex Lauren Conrads bok "Style" och en ny mobil. Dock hade mamma och pappa haft svårt att hitta rätt mobil till mitt abonnemang och så, så på måndag ska vi ner på stan och se så att det funkar till mitt abonnemang! Har varit kär i den här telefonen, Xperia X10 Mini Pro med ett litet tangentbord!:-D

Hoppas ni hade världens bästa jul!

                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0