Lucia!

Idag är det Lucia och det har inte riktigt känts som det för än jag åt min första riktiga lussebulle som Rebecka tagit med sig hem! Pressbyråns med 0,001 procent saffran i räknas ej som lussebulle!

Idag började vi nya delkursen som är psykologi, det var mycket repetition från gymnasiet men det kanske är bra att jag kan lite ändå! Det är så himla kul och lärarn verkar helt okej! Tyckte så synd om honom dock då han råkade ramla inför hela klassen, men då kan det bar bli bättre får han tänka! Vi verkar vara hans första klass som nyexaminerad lektor(eller nåt?)!

Imorrn blir det skola, sen faddermöte och på kvällen Zumba!

Nu blir det att försöka röja lite i mitt rum!

puss


ego-pics, för man är ju för snygg ibland!



Kommentarer
Postat av: sofia

SNYGGING!

2010-12-14 @ 17:30:20
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0