Mellandagarna!

Igår blev det att köpa den nya mobilen jag önskat mig! Tack mams och paps!:-D Den är jättefin och en riktigt liten grej! Men det passar mig perfekt! Dock har vi stött på lite problem med minnes-kortet så ska prata med dem på The Phonehouse imorrn! Imorrn bär det förhoppningsvis av till Linköping också för att träffa några av tjejerna!

Kvällen igår bestod av en herrans massa Harry Potter! Vi möttes upp hemma hos Kim och så tittade vi på filmen innan den som är på bio nu! Fattade inte jättemycket, men det var bra att vi såg den för senare på kvällen gick vi och såg den som går på bio nu. Harry Potter och Dödsrelikerna! Den var riktigt läskig och lite av en actionfilm, inte okej med elvaårsgräns på den inte! Den var ändå riktigt bra, jag är inte så jätteförtjust i Harry Potter vanligtvis men borde nog ge det en chans till faktiskt! Nu blir det att vänta till juli 2011 för allra sista filmen!

Ikväll blir det nyårsmiddag för syrran och hennes pojkvn åker hem till götet innan nyår så vi firar lite smått idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0