Onsdag!

Idag så strålades jag, Angelica, Maria och Rebecka samman i Linköping för att träffas och gå på mellandagsrean! Det var riktigt trevligt och jag hittade två kavajer, hihi förvånade att det blev kavajer?? Har nog nu för tiden mer kavajer än skor, jag är en riktig kavaj-narkoman! Den ena ska jag ha på nyår!:-D Vi fikade på ett riktigt gulligt ställe som heter Berget (tror det hette så!) som låg på ett berg mitt inne i stan! Myspys!

Om man skulle summera dagen i en låt så blir det garanterat denna, som jag sjungit på hela dagen!

(Med rörelserna till!)
Ooooohhhh åka pendeltåg,
jag är en loser, babyyyyy
jag har inget körkort!

puss




Kommentarer
Postat av: angelica

Ååååka PENDELBUSS!

När du kommer hiiii'iiit

Ska du få. en. PUSS!

2010-12-30 @ 21:57:24
URL: http://aastrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0