Party like a rockstar!

ojojoj om det blev fest igår!! hihi! Ja, för mig och Amanda blev det "jag blev full på min...Zingo", men för resten blev det lite för mycket av det goda! Vi körde lite förkör hemma hos oss och sedan gick till lokalen där många hade förfestat sedn kl. 16.00 så de var redan väldigt runda om fötterna även fast klockan ens inte var sju! Vi körde lite lekar och liknande och sedan började hela partyt! Det var faktiskt riktigt kul även fast jag var nykter, är glad att Amanda också var det! Tror det var alla fulla människor som gjorde det hela roligt! Vissa ramlade hejvilt medan andra raggade stenhårt på allt som rörde sig!;-)

Idag blev det uni. vid tio för att träffa gruppen och göra klart rapporten om minne och sedan att ta sig hem för att slappa! Ikväll blir det sängen tidigt och skönt att sova ut imorgon! Har dock fortfarande världens hemlängtan och jag vill ha onsdag nu! När ska den där satans tidsmaskinen komma, vi lever ju faktiskt i 2010, hallå! 

puss

bjuder på en bild från Sofia på oss nyktra alkoholister! hihi jag påminner om Quasimodo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0