SORRY!

Vet att jag suger på att uppdatera, men har typ inte så mycket att skriva känns det som! Jag längtar fortfarande otroligt mycket till på onsdag då jag får träffa bästa familjen och speciellt mamsen!

I fredags blev det Zumba och sean mys med roomien Rebecka! I lördags blev det lite städning och sedan på kvällen blev det sista festkvällen med stora gänget! Jag var nykter, så fick bli lite "in charge" så att folk t ex inte kissa i våra buskar utanför! Dock blev kvällen inte riktigt som jag tänkt mig och jag känner mig lite skyldig, men allt slutade bra iallafall!

På söndagen var de andra brudarna bakis och jag var riktigt trött, så det blev slappa framför tv:n med god mat och prata om allt som hände på julfesten. Det var Frimis som hade studenternas julfest med tema rött!

Idag blev det föreläsning om hjärnan, nervceller och (upphetsning!) med psykologilärarn, som börjar skämta mer och mer, ibland lite för mycket!:-) Efter det var Rebecka så snäll att hon följde med mig ut till Varberga och kasta allt mitt skräp och så! Sedan blev det riktigt gott käk, potatisgratäng och fläskfilé med både Malin och Rebecka!

Imorrn är sista dagen här i Örebro och om 48 timmar ligger jag på en väldigt ljudlig luftmadrass hemma i Nkpg-city, gud vad jag längtar!!!

puss

visar lite bilder från i lördags! Den blå klänningen hade jag i början av kvällen, men bytte sen. Borde dock ha kört på den hela kvällen, riktigt snygg blå färg! 


Kommentarer
Postat av: sofia

jaa, en uppdatering! när du åker hem får du bannemej inte strunta i bloggen. jag måste veta vad alla gör :D hiho. och den blåa färgen är skitsnygg på dig! <3

2010-12-21 @ 10:31:48
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0