Sunday always comes too late

Annandag jul! Dagen då majoriteten av alla mellan 18 och 25 är bakis!:-D Det var dock inte jag, borde gått ut eftersom jag har världens utgångs-abstinens! Tänk och få gå ut och skaka lite rumpa och dricka goda drinkar! Kompencerar detta att lyssna på riktig partymusik!! Saknar bästa brudarna också! Ska träffa många av dom förhoppningsvis på onsdag, om allt går vägen! Det är nog inte så kul och ge sig ut på vägarna nu men hoppas de kan det så vi kan mötas upp i Linkan!

Dagen
idag har nästan bara bestått av mat! Startade dagen med frulle, sedan stor söndagmiddag med kalkon, sås, potatis, sallad och gelé! Efter det blev det att åka till mormor där det bjöds på fika med saffransbullar! Åt FÖR många!! Sedan kom vi hem och åt ost och kex och sedan godis! Om jag inte gått upp i vikt nu efter att varit hemma så blir jag riktigt förvånad!!

Nu blir det att gå och lägga sig!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0