THE HILLS ARE ALIVE...

with the sound of muusssiiccccc!! Sitter och tittar på Sound of music med mamma medan vi målar naglarna och diskuterar vad vi ska ha på oss! Ska bli mysigt och fira med mams och paps, vi ska äta en massa mat och en föreställning ska visas, vet inte riktigt om vad, men det blir nog kul! Jag ska ha på mig min nya fina kavaj som jag köpte i onsdags! Lägger upp bilder från kvällen imorrn, har ju en ny fungerande mobil med bra kamera i så det blir nog fina bilder!:-D

Ser verkligen fram emot 2011 och tror det kommer bli ett riktigt bra år! Jag fyller 20 år i november och mitt nyårslöfte är att få mitt längtade körkort innan dess! Några som får mig att se fram emot 2011 är såklart världens bästa tjejer, vi kommer ha många fler utflippade fester, bakisdagar med massa mat och fikastunder med mycket skvaller! Ser fram emot ett nytt år med er och tror vi kommer ha så himla kul!<3 GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA!

finaste bilden på oss!

Kommentarer
Postat av: hanna

Det här året kan inte gå fel !

2011-01-03 @ 02:06:04
Postat av: angelica

Ja, världens bästa Louise, vi kommer ha det bäst! <3

2011-01-03 @ 03:31:28
URL: http://aastrand.blogg.se/
Postat av: Bittertanten

Vi kommer ha världens bästa år! :)

2011-01-03 @ 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0