Tisdag

Idag var det andra föreläsningen av Psykologin, det är verkligen intressant förrutom boken som vi har är dubbelt så tjock som Bibeln och den väger bly! Efter det blev det ett kort faddermöte och imorrn blir det fadderkickoff med alla faddrar, hoppas det blir kul! Sedan gick vi nu på kvällen på ett till Zumba-pass, det är så himla kul! Man blir riktigt glad och pepp, plus att man tränar!

Något som gör mig riktigt irriterad är att jag har sån hemlängtan och det känns som om det är jättelångt kvar tills jag ska hem, fast det bara är en vecka kvar! Allt jag vill nu är att sitta och prata med familjen och bara njuta av att vara hemma! Det känns inte jätte juligt utan allt som man känner igen, t ex mammas goda mat och klä granen tillsammans med Mila och Mamma! JAG VILL HEM NUUUUU!!! Dock är jag riktigt glad att jag bor med bra tjejer och har riktigt bra vänner här, för dom hjälper en i alla väder och gör så att man glömmer bort den där hemlängtan för en stund!<3
'
Nu ska jag sova!  


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag längtar till du kommer hem lojs! Fika direkt och uppdatering av livet : ) PUSS

2010-12-15 @ 20:09:57
Postat av: Mamschu

Jag vill ha dig hemma nu på studs! Låt de sista dagarna gå väldigt fort så ses vi snart. Puzz

2010-12-16 @ 08:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0