WE R WHO WE R

Halloj!

Dagen
har spenderats i skolan med muntlig presentation (gick pissdåligt) och sedan examination. Inte så kul, men snart är vi klara med det! Efter detta blev det After work med härliga Sex-gruppen, hihi det är inget porrigt utan bästa Sofias seminarie-grupp. Det blev öl, nachos och mycket tjej-snack! Riktigt kul!

lördag går också flytt-lasset från Varberga till Öster, om jag ska vara mer exakt så flyttar jag precis mittemot Max och Behrn Arena. Ska bli så kul att ha ens kompisar som roomiesar! Förhoppningsvis så går vi inte till Max så ofta för om vi gör det kommer jag gå upp tio kilo på kuppen!

Nu sitter jag o peppar inför flytten och lördagkväll för då blir det utgång!!!!

Puss

hittade förresten denna låt som handlar om Louise, hihi känner mig träffad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0