Bra dag!

Födelsedagen har varit en bra dag! Den började på Strömpis med folk som grattade mig och det kan ha blivit lite mycket av det goda! Vaknade kl. 06.48 av att familjen ringde mig och sjöng så fint! hihi! Somnade som tur var om och vaknade sen runt nio-tio då alla fick Louise-fnatt och smsade mig. Tror nog aldrig min mobil plingat så många gånger på så kort tid! Dagen ägnades åt plugg och lite filmtittande! Sedan träffade jag tjejerna vid Våghustorget, de började sjunga för mig precis när jag kom av bussen, hihi tycker sånt är väldigt pinsamt men det var jättefint gjort!<3 Efter det så gick vi och åt pizza och jag tog grillspett med tzatziki! Sedan blev det att handla för imorrn bjuder jag tjejerna på hemmagjord pizza! Under dagen har jag dock längtat efter familjen otroligt mycket, speciellt min mamma som sjöng så fint förra året på morgonen själv!:-) Slutar dagen med lite The Big Bang Theory och uppdateringskoll av alla bloggarna!

Puss
nitton-åringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0