FRIDAY I'M IN LOVE!

I don't care if monday's blue
Tuesday's grey and wednesday too
Thursday i don't care about you
It's friday i'm in love

Monday you can fall apart
Tuesday wednesday break my heart
Thursday doesn't even start
It's friday i'm in love
Denna låten är bäst just på fredagar, undra varför?? hihi!:-)
Nu har jag skrivit klar den nedrans jobbiga texten och ska nog hoppa in i duschen. Sedan vid ett är det skola och arbetsmoment som gäller! Efter det är det bråttom hem för vid 18 kommer tjejerna och partajandet börjar! Imorrn får jag träffa bästa familjen och vi ska äta gott på Taste!
puss

Kommentarer
Postat av: couchis

Ikväll kör vi :D Kommer bli grymt!

2010-11-12 @ 12:31:01
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men tjena Lojjsan! visste inte att du hade blogg :D jag har den här egentligen ^^ men jag bloggar i min aussieblogg just nu =)

Om alla spindlar o sådär, INGENTING faktiskt :D än så länge ;) inne i stan är det sällan man ser något.det enda uppseendeväckande är att de har stoooooora fåglar som är i parken, har lagt upp bild på facebook tror jag =)

puss!

2010-11-12 @ 12:31:11
URL: http://johannasofiafredrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0