Heej!!

Idag blev en riktigt bra dag trots allt, även fast jag råkade slumra till på föreläsningen! Måste försöka sova bättre! Vi hämtade nycklarna till vår nya lägenhet!! Jag ska bli roomies med Malin och Rebecka!! Det är en nyrenoverad lägenhet på två våningar med två badrum. Jag har i mitt rum vita väggar förutom en som är svart med blommönster! I helgen ska vi försöka flytta allt till lägenheten och förhoppningsvis är vi helt roomiesar nästa vecka! 

Orkade inte skriva så mycket igår men min spa-behandling var riktigt underbar! Först peelade damen hela mig och sedan fick jag en grågrön gegga på hela kroppen som innehöll alger. Sedan plastade hon in mig i typ plastfolie och sen fick jag ligga sådär i en halvtimma! efter att jag duschat bort allt det så var det dags för en helkroppsmassage! Efter det var jag len som en babybutt!!!

Nu ska jag titta på Gossip Girl!
puusssss

Här är lite bilder på lägenheten!


Kommentarer
Postat av: sofia

en GUUUUD vad fin den ser ut :D ÅH! det kommer bli hur bra som helst! längtar till jag får se den!

2010-11-30 @ 22:17:13
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: Malin

Tjoho det kommer bli awesome!

2010-12-01 @ 18:22:24
Postat av: Hanna

Man blev ju inte lite avundsjuk av att se bilderna, fan vad ni kommer få det bra :D

2010-12-02 @ 01:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0