Hejsan, Hejsan

Hela dagen idag har spenderats på skolan, först föreläsning om Chaos Theory som var jätteintressant. Tänk att en massa småsaker gör ditt liv och vad som kommer ut utav det, t ex om inte grundarna av McDonald's hade fötts så hade inte jag kunnat gå till donken och köpt med mig mat och på så sätt skulle jag aldrig ha det här skräpet här!:-) hihi långsökt men allt hänger ihop liksom!! Efter detta blev det seminarium med diskussion, hihi då en trött Louise råkade somna lite... shit happens!

Sedan blev det att sitta i skolan och vänta på Faddermötet. Där träffade vi de andra som ska vara i ens grupp. Det var en upplevelse ska jag säga!:-) 

Nu sitter jag och lyssnar på inspirerande musik och känner mig ganska nöjd med livet, men tror detta beror på att jag är så trött att jag inte orkar bry mig om nåt! Konstigt men sant, jag sover så himla dåligt och vaknar flera gånger per natt. Inte kul.  

Nu ska jag nog sova innan jag somnar framför datorn!


  


Kommentarer
Postat av: ida

haha va snygg du är! :D

2010-11-24 @ 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0