Home Sweet Home

Är hemma i Norrköping igen!:-) Kom hem igår efter en riktigt jobbig buss-och tåg-färd, först kom inte den buss jag skulle åka med till resecentrum, så fick ta en annan och spring till resecentrum från våghustorget. Sedan´skulle jag ha trekvart i Katrineholm, men tåget var försenat i hallsberg så fick cirka 2 minuter i katrineholm istället. Usch hatar och stressa och inte veta om man hinner!

Som tur var kom jag hit och gick direkt till mormor min för att prata lite strunt och fika! Sedan kom mamma och pappa och hämta mig och vi åkte hem. Det blev att mamma och jag satte oss och tittade på SATC 2 med godis och ostkrokar! Sedan fick jag jättegod mat med räksoppa och kycklinggryta, till efterrätt hade mamma gjort en hel äppelpaj, gud va gott!

Idag kommer morfar hit och vi ska äta lammstek (tror det var det!) och sedan ner till stan för att träffa tjejerna på Wayne´s! Imorgon ska jag äta lunch med Linnea och sedan blir det att ta dom tusans tågen tillbaka till Örebro!

Sitter nu vid syrrans gamla dato och hon har väldigt roliga gamla bilder!!



Kommentarer
Postat av: Emilia

Kommer du ihåg hur arg du blev på mig för att jag tog kortet längst ner till vänster? Hahaha

2010-11-08 @ 10:22:57
URL: http://emiliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0