I'm sick of being sick!

Nedrans att alltid jag åker på att vara sjuk. Vet i tusan vad det beror på men jag måste iaf ha ett av de sämsta immunförsvar i hela sverige! Jag vet att träning och c-vitamin varje morgon skulle kunna hjälpa. (jag vet detta eftersom min mamma både tränar och dricker c-vitamin och hon har inte varit sjuk på flera flera år) Jag tänker alltid när jag väl ligger där och har cirkus 39 graders feber att om jag klarar mig ur detta så ska jag bli skitduktig på att vara nyttig och ha en sund livsstil, men det glöms lätt bort när jag väl står där frisk.

Nu har jag haft feber i tre dagar och min hals gör jätteont och halsmandlarna är stora som hus. Jag bor ju själv också så det finns ingen som kan hjälpa mig och t ex springa ner till affären och köpa cola och en stor påse nappar. Jag borde också springa ner och tvätta för jag har nästan inga kläder kvar men det orkar jag verkligen inte. Tycker så himla synd om mig själv! hihi det får man faktiskt i denna situation!:-)

Nu ska jag drick lite mjölk och försöka göra mig själv en liten sallad.


Kommentarer
Postat av: sofia

KRYYYYYYYYA <3

2010-11-18 @ 16:25:00
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: C

Jag har fått nytt jobb, på en annan resturang med det är lite annorlunda mot scandic. Mer beställningar på bröllop osv :) stackare!! Har du tagit bort halsmandlarna? nej? men du skulle va?

2010-11-18 @ 21:52:42
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: Mamschu

Tycker verkligen jätte-synd om dig, min gumma. Om du var hemma skulle jag rusa till Konsum direkt, det vet du. Puzz och krya på dig fort.

2010-11-18 @ 21:56:48
Postat av: Hanna

Ja krya på dig nu !!

2010-11-19 @ 01:28:50
Postat av: Pappa

Krya på dig!

Piggar upp dig med en anna version av den lyrik du så vackert skapat.



Monday morning feels so bad

Everybody seems to nag me

Coming Tuesday I feel better

Even my old man looks good

Wednesday just don't go

Thursday goes too slow

I've got Friday on my mind



Kram/dad

2010-11-19 @ 16:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0