Klar med delkurs 2

I tisdags var sista dagen för inlämning och idag var det opponering som gällde! Det är när man läser igenom en annan grupps text och ger feedback, men också lite kritik. Jag var skitnervös över att kritisera för är så himla mesig har jag kommit på, men som tur var kunde grabbarna som jag jobbar med köra den största kritiken medan jag tog det lite snällare!:-) Nu är delkurs 2 över och nästa börjar på tisdag.
Jag kommer hem till Norrköping i helgen också och hoppas att jag får träffa lite vänner och familjen! Det är så skönt att åka hem när man inte har något i skolan för då kan man helt fokusera på dem.
Igår körde vi svullarkväll hemma hos Carolina, vi åt chips med dipp, godis och drack en massa läsk. Inte bra, så idag åkte jag och Rebecka och tränade på gymmet! Bra vi är!
Imorgon blir det utgång, men ska ta det lugnt (good luck!) för tåget går relativt tidigt på lördag.
pusssss
Bilder från i lördags, gud va den där peruken kliade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fredags menade jag! helt nollkoll på dagarna alltså!

2010-11-04 @ 21:01:10
Postat av: therese

Snygging i grönt, nått att satsa på?; ) WAYNE'S FIKA NÄR DU KOMMER HEM - CHAILATTE BEHOV : D

2010-11-04 @ 23:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0