L O V E

Ikväll blev det scones och te kväll hos Rebecka, jättemysigt! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och detta utvecklades i en liten musik-session med allt från 90-talets klassiker till gråt i halsen-musik, hihi detta gjorde att jag vid en tidpunkt faktiskt började gråta på riktigt! Tror det mest berodde på att jag var glad över att vi fick reda på att vi kommer få lägenheten vi tittat på!:-) Så snart har jag två bästa roomies att tampas om badrummen mot!

Imorgon blir det att läsa böcker och på kvällen blir det Lilla Örebro med några tjejer medans resten av det stora gänget spelar Laserdome, tjejerna mot killarna. Jag ber till gud att tjejerna vinner för annars kommer vi få höra om det till världens slut.

hihi vill också hälsa nya läsare välkomna!;-)



Tips: titta på denna film!

Kommentarer
Postat av: ida

VA BRA MED LÄGENHETEN! då kommer ja med inflyttningspresent igen !;) När kommer du hem? Ja köpte den där telefonen nu i alla fall! Hoppas att den är ok, måste bara ha nån eftersom min har dött totalt! hihi PUSS

2010-11-25 @ 11:53:55
URL: http://idaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0