Lördagmorgon!

Hej! Igår blev en rätt knäpp men riktigt rolig kväll, vi var först hos Amanda och sen gick vi till en korridorsfest hos en av våra faddrar. Det var riktigt studentigt med häng i deras gemensamma kök och singstar! Sedan gick jag, Amanda och Rebecka till Strömpis för att skaka lite rumpa, men då kommer Rebecka på att hon glömt sitt leg plus att kön var svinlång så vi skulle nog inte kommit in ändå. Kvällen slutar med att vi sätter oss Burger King och äter istället. Det var ändå okej för jag kom hem rätt skapligt vilket var bra för jag skulle ju upp tidigt idag! För idag åker jag hem till Nkpg.
Det kommer nog bli god mat, mys med mams och paps och fika med tjejerna!:-) Nu ska jag packa det sista och äta frukost och sedan bär det av till tågstationen!
puss
Bjuder på denna, är snyggare i verkligheten!;-)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vad är det för inställning du har som gör att dina bilder blir rosa/lila/gröna? Skumt ju...

2010-11-06 @ 17:09:39
URL: http://emiliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0