M Å N D A G

Heej!

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att trotsa snöstormen och ta mig till skolan för att skriva klart en text med min grupp och sedan åka hem igen. hm lite onödigt men behövdes. Sedan hem och chilla i några timmar och sedan ner till stan för att träffa tjejgänget. Vi fikade på Hälls och jag åt en god foccacia (vet i tusan hur det stavas??).  Nu sitter jag här och lyssnar på Daniel Adams-Ray, bra och duktig killebrill!

Tänkte höra lite om ni också fått jul-fnatt?? Jag fick det i lördags när jag började titta på Mysteriet på Greveholm och det snöafde en massa ute. Jag blev helt galen och började kolla på julklappar till familjen och tände en massa ljus, inklusive mitt jul-ljus som luktar jul blandat med lingon. Så nu vill jag ha julbestyr med lussebak, julklapps
ångest och myskänsla i magen. Vad tycker ni, är det för tidigt att tänka på det nu? Det är ju inte ens december än. 

Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0