oh yeah you really got me now!

heej! Har helt tappat det roliga i bloggandet.... har inget kul att skriva om känns det som och det känns som om ingen läser den. Det är nog bara min lilla negativa sida som kommer fram där, är verkligen en sån där person som får lite höst depression.

Tänkte för att motverka min pessimistiska syn på livet så la jag upp lite bilder som gör mig lite varm i hjärtat, p.s. pappa har tyvärr ingen bild på dig, hoppas det inte gör så mycket! Lyssnar också på sån där mysig musik som är fyllda med minnen! Hoppas att morgondagen blir lite bättre.

Något som jag är väldigt glad över är att jag har så positiva människor runt omkring mig t ex Rebecka och Sofia, de är så goa och mysiga. Satt med dem idag på Max och snacka om livet, politik, kultur, filmer, böcker m.m. De är också riktigt bra på att se det ljusa i tillvaron, något som jag måste ta till mig mer av. Från och med nu ska det bli en Louise fylld med kärlek för livet, hihi nej jag är inte full!:-) En början kan vara att bli superglad över att om tio dagar fyller jag 19 år och då är det bara trehundrasextiofem dagar kvar tills jag kan gå till systemet!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Precis så ska du tänka som med födelsedagen :D Man kan hitta något positivt i NÄSTAN allt! Istället för att se det negativt att du "bara" fyller 19, positivt är att du fyller år på hösten vilket livar upp den annars "deppiga" årstiden. Och du ska vara glad att du BARA fyller 19. Jag hade gärna bytt med dig :) Och ja, nu är det bara ett år kvar till systemet liksom. Sjukt snart är det! Yey! :D <3

2010-11-02 @ 08:59:18
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: ida

jag läser! hihih;) Kommer du hem när du fyller?? PUSS

2010-11-02 @ 12:40:04
Postat av: den andra louise :p

jag hittade just din blogg! så nu har du en till läsare hihi:)

2010-11-03 @ 09:28:34
URL: http://elizabeth-louise.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0