ÖrEbRo!

Nu är jag hemma i Örebro och min ensamma lägenhet igen! hihi det där lät lite deppigt, men ibland är det faktiskt skönt och bara vara själv med sina tankar! Det har varit en bra helg med mycket mys och prat med mams och paps, när man flyttat hemifrån så förstår man hur mycket de verkligen gjort för en när man växte upp, t ex vi hade aldrig slut på toapapper vilket är ett problem i mitt hushåll just nu! De visste när de skulle köpa in det, föräldrajobbet måste vara riktigt tufft!;-)
Det blev också fika med bästa tjejerna där hemma, Linnea AE var hemma också. Riktigt kul att träffa henne, det verkar som om hon har det bra där uppe i Åre!
Imorgon börjar vi ny delkurs om pedagogik, miljö och hälsa eller nåt sånt!:-) Hoppas det blir intressant! Sen blir det faddermöte för vi blivande faddrar. På onsdag åker vi till badstället Gustavsvik och sedan blir det nog utgång, hoppas det för då är jag inte själv när jag blir nitton!;-)
puss
Lägger in en bild på mina fina spårvagnar i Norrköping, älskar dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0