Regnig Tisdag

Idag har det regnat hela j***a dagen, hatar regnväder, speciellt på hösten för då blåser det som f*n också så man kan inte använda paraply. (Mitt positiva tänkande åkte rakt out the window!) Hatar också mitt Google Chrome, mitt Internet Explorer dog ju så nu måste jag ha denna grejen istället som gör att hela bloggtexten blir antingen blå eller så sätts all text ihop även fast jag gjort rader emellan.
Nu till det positiva, vi skickade in vår examinationsuppgift idag så nu är det över, förhoppningsvis. Imorgon blir det nog att gå ut och fira det!:-) Får också träffa alla mina underbara hemma i Nkpg nästa vecka också för jag ska försöka åka hem mitt i veckan, kan bli att jag stannar till torsdag och då firar födelsedagsmorgonen där! hihi Dom kanske kan hjälpa mig att hitta livsglöden igen, är som en j***a surkärring ibland och kan inte förstå att folk klarar av att vara med mig!
Nu blir det att läsa texten som vi ska opponera eller vad det nu heter!
hihi denna bild får mig att skratta varje gång jag ser den!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Märkt att ballerina har börjat med den stilen, deras kladdkakekakor "Hur doppar du?" ;)

2010-11-02 @ 20:33:57
Postat av: therese

Jag saknar dig, ska bli jätte kul att du kommmer hem!



Vi alla får nog en liten höstdepp (andra är de ju fel på hihi) men det är som du skrev, de gäller att hitta det som är bra!



Puss

2010-11-02 @ 23:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0