Söndag!

Idag åkte familjen hem, emilia och pontus till Göteborg och mamma och pappa till Norrköping! Har haft en riktigt kul helg och vi åt världens godaste mat igår. Om någon vill spendera lite mer pengar på mat och är i Örebro så måste ni gå till Taste i Behrn Center. Det var kockar överallt och man fick se när de lagade maten plus att de kom ut och serverade den och berättade vad det var vi såg på tallriken. Min pappa som älskar mat och vin frågade en massa saker så de kom ut och visade råvarorna och berättade allt de visste om saker och ting. Älskar att se människor som verkligen har ett sant intresse och en passion för det de gör, det hade verkligen dessa kockar!:-) Sen råkade jag slå en av dem i skrevet, men det försöker jag glömma!!


Sen efter den goda maten gick vi och drack drinkar på föräldrarnas hotell och det var kaos eftersom Ladies Night var i stan och grabbarna verkade bo just på det hotellet. Jag såg Måns Möller i receptionen, men han var den enda.


Idag skjussade vi först syster och Pontus till centralen och sedan gick vi och åt på Pizza Planet, tror jag det hette! Efter det storhandlade vi åt mig, så nu ska jag vara duktg och ha matlåda med mig till skolan. Nu sitter jag och tittar på Morden i Midsomer! Vill ge ett stort grattis till pappa på fars-dag, när jag blir rik sen så ska han få världens coolaste bil!!:-) hihi!

Vill också ge lite plats åt min kära syster som inte tycker hon får så stor plats här i bloggen, så puss på dig bästa syster!

Pappsen!                                                                   Syster!  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0