Allra första tentan avklarad!

Min första tenta någonsin som student är nu avklarad! Känner mig nöjd med min prestation och är faktiskt stolt att jag pluggat så mycket och orkat med all sjukdom, feber, rinnande näsa, uppsvällda halsmandlar etc. Nu vill jag bara lägga mig o sova men det går ej för ikväll går vi från nollor till ettor, finsittningen äger rum! Det är dresscode: Kavaj också, så riktigt fint! Runt trehundra studenter blir det! Och i helgen blir det ingen sömn heller för då kommer tjejerna o vi ska partaja till det ordentligt! Jag säger som andra stressade personer, man kan sova när man är död!;-)

puss

Aldrig mer någon nollebricka från Corax Röd! Sorry Sofia, har ej bild på min!

Kommentarer
Postat av: therese

I proud of you sistaaaaah ; )

2010-10-01 @ 20:22:15
Postat av: Mamschu

Verkligen bra jobbat. Njut nu av helgen med tjejerna. Puss

2010-10-02 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0