God morgon!

Fick en liten sovmorgon idag eftersom jag satte på snooze tills han la av!;-) Nu ska jag äta frukost och sedan ta en dusch. Efter det är det plugg som gäller och sedan till banken för att aktivera mitt nya kort. Det andra har ju strulat så förfärligt. Sen är det hem och piffa sig och tillbaka ner till stan för förfest och sedan utgång med tjejerna! Vet inte om det blir Ritz eller Strömpis men det återstår att se! Idag mår jag lite bättre och det känns som om det kommer bli en bra dag! Hoppas det iaf!;-)

puss!

P.S. Någonting som jag saknar oändligt mycket är en tidning, vi får Örebroarn ibland bara så jag vet typ ingenting. Så ni i Norrköping kan väl berätta lite vad som står i NT, typ om det hänt något riktigt saftigt!? PPLLLLEEEEAASSSEEE???

Slänger in ett litet kollage med höstmode som jag gjort helt själv, stolt lojs!;-)

Kommentarer
Postat av: sofia

allt som står i tidningen står ju typ på nätet :D även om det är mysigare att bläddra i en riktig tidning.

2010-10-20 @ 11:53:37
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: ida

ojojoj fashionistan kommer fram! Snyggt kollage du!;) Saknar dig! Måste ses snart igen!! ;D

2010-10-20 @ 20:31:43
URL: http://idaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0