HEMMA!!

Nu är jag hemma i Norrköping igen, vad är egentligen hemma för mig?? Jag sa igår till mamma att den där affären har vi hemma också och pekade på inredesaffären Village, mamma blänger på mig och säger:
- Louise, det här är ditt hemma, OKEJ??
jaja så jag gissar väl att Nkpg är hemma, men man kan också se på det som om jag är lyckligt lottad och har två hem! Man säger ju att "Home is where the heart is" och just nu är mitt hjärta i Nkpg!;-)

Var hos doktorn idag och pratade om och ta bort mina halsmandlar, jag är ju så himla sjuk hela tiden. De tyckte det verkade som en bra idé så inom tre månader kommer de vara borta! Dock finns det chans för blödningar så jag får inte göra något fysiskt på en vecka, bara ligga i sängen och lata mig!

Nu blir det fredagsmys med mams och paps och imorgon blir det firande av Kim som fyller 19 på söndag!

Hittade lite gamla bilder på mig på denna dator (syrrans gamla) och hittade lite nya bilder på mig på Angelicas blogg, så det blir egopics på mig för hela slanten! Jag är ju så himlans snygg och söt! hihi! 

Gamla bilder


Nya bilder


 

Kommentarer
Postat av: Anonym

imorn blire partyyy snygging! ;)

2010-10-08 @ 19:32:39
URL: http://kimolivas.blogg.se/
Postat av: therese

Åh va söt du är på den bilden när du ligger ned hihi : )

2010-10-08 @ 19:53:10
Postat av: Mamschu

Åh vad gulliga bilder!

2010-10-08 @ 21:59:40
Postat av: sofia

är det du i mitten längst upp? shit, vad det inte ser ut så :D hoppas heglgen hemma blir mysig! det blir nog min :) så ses vi igen på tisdag! /couchis

2010-10-08 @ 23:10:41
URL: http://couchan.blogspot.com
Postat av: Emilia

hihi söti ;)

2010-10-09 @ 11:38:09
URL: http://emiliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0