HiHiHi!


Hej!

Förlåt om jag inte bloggat mycket, men har haft fullt upp med examinationsarbetet som ska in på tisdag. Det har heller inte hänt så mycket, men i onsdags var alla tjejerna och jag på Paco's och åt tacos m.m. och igår så var det spelkväll hemma hos Johan/Håkan med Galen Panna och Alias.

Nu sitter jag och taggar för ikväll är det Halloween-fest på Kåren och jag ska ha ILL-grön peruk och svarta kläder! Vi tjejer bestämde att vi alla matchar med liknande peruker fast i olika färger och har helt svart nedtill. Det var jag och Rebecka som vågade köra på grön. Det syns inte så bra på bilderna men peruken är spy-grön verkligen. Hoppas det blir en kul kväll! Mitt internet har fått tuppjuck också så om texten blir blå är det ej mitt fel! Blått är flott som det sägs!;-)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0