I mitt vita vinterland!



hihi vaknade precis och tappade nästan andan när jag tittade ut ur fönstret, det låg ändå ett rätt tjockt lager snö ute på innergården och på alla hustak. Önskar verkligen att jag hade en bra kamera som kunde fånga detta ögonblick men det fick bli den enda dugliga kamera jag har, min dators.

Har också under natten drömt mardrömen om att jag tittar på tenta-listan och jag har fått underkänt TVÅ gånger. Vem drömmer samma dröm samma natt två gånger. Helt sjukt! Idag är domedagen men en liten del av mig vill inte veta resultatet, det är för jobbigt och tänk att så här kommer det vara i tre år.

Nu ska jag äta frulle och packa det sista, sedan bär det av till skolan. Vi hörs nog när jag är framme i Norrpis och då berättar jag resultatet av la tenta, så nu måste ni också sitta på nålar och vänta, nervositet är bäst delad med andra!! hihi!
 
PUSS och GOD MORGON

P.S. Är det bättre med bilden först eller så som jag brukar göra?


Kommentarer
Postat av: Hanna

Variera ;)

Verkar som tentaresultatet inte kommer förrän måndag!

2010-10-22 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0