Känns som söndag!

Idag känns verkligen som en söndag för imorgon ska jag till skolan och plugga på vårt examinationsarbete. Tycker att det är lite coolt att vi kan komma in i skolan när vi vill med våra små kort!;-)
Idag har jag heller inte gjort något förutom att sova och suttit vid datorn. Kvällen igår var riktigt trevlig och kul att alla hade sina peruker. hihi men tusan vad den där saken kliade och den blev jätteblöt när en kille beslutade att spruta champagne över alla på dansgolvet. Då blev jag sur.
Börjar känna lite panik eftersom att jag inte har en lägenhet efter 15 Januari, för då går mitt avtal ut. Detta var bara genom bostadsgarantin och den ger en ett halvårs-boende. Tänk om jag står där den 15 Januari utslängd och hemlös. Det är lite kaos i Örebro för de har ökat sitt studentantal, men inte deras boenden så det är många andra som också har panik just nu. Hoppas att jag hittar något snart, känner att jag verkligen behöver ett ställe att kalla mitt för just nu känns denna lägenhet verkligen inte som ett hem. Vardagsrummet är helt tomt och det är helt kalt på väggarna, ibland är det inte så kul att komma hem till.
Nu ska jag titta på film!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0