Manic Monday!

hej!

Idag har jag varit lite halvirriterad och detta blev inte bättre när jag skulle till gymmet med tjejerna, men insåg att mina gymskor ligger hemma i Nkpg. FY vad irriterad jag blev, så då kunde jag ju inte gymma. Fick bli datorn med en påse godis istället och sitta och tycka synd om mig själv. Tror jag är en sån där person som får höstdepression och blir allmänt hängig. Även fast jag fyller år på hösten så hatar jag den för att den är mörk och allt grönt bara försvinner. Min favoritårstid är våren då allt som varit dött blir till liv igen och solen börjar titta fram lite oftare. Nu ska jag sova och hoppas på att morgondagen blir bättre, tjejerna kanske kan muntra upp mig lite!

Puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0