På torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest!

Halloj mina fina!

Känns som om jag borde ha en sorts våldtäkts-update varenda gång jag bloggar för imorse runt halv sju blev en till tjej överfallen utanför Tybble Vårdcentral (där vi precis hade gått bara några timmar innan), av en 50-årig man på cykel. Kan det hela inte bara sluta, man blir helt nojig och tror att minsta människa som går inom en radie av 10 meter ska hoppa på en. Ikväll när jag gick hem så gick en tjej bakom mig och jag fick för mig att hon skulle göra nåt också. Fy, usch och blä!

Igår var det partaj hemma hos Johan/Håkan för han fyllde 20 år! Det var riktigt kul förutom att jag började storgrina när en kille som var vår fadder hade ont i magen och kunde ens inte gå, så de fick bära ut honom och det visade sig att det var hans diabetes. Klarar inte av sånt där, så då blev det jobbigt och alla i familjen fick fina fyllesms kl. 02.00. Jag har bestämt att se positivt på att jag skämde ut mig totalt för då kan jag ju liksom bara gå uppåt! hihi!

Imorgon är det fredag och överväger att inte gå ut! Someone must be growing up!;-) Ska ta en riktig Louise-helg med storstädning, lite hemma-spa och egenlagad mat! Känner mig dock ganska ensam i denna stora lägenhet nu när roomie inte är min roomie längre. 

Puss och kram 

Jag bara älskar den här bilden av någon anledning,
kommer ihåg hur mycket jag skrattade då! Visst är vi söta?:-) 

Kommentarer
Postat av: ida

snygga vi är!!! Längtar till sommaren när jag ser den! PUSS

2010-10-18 @ 12:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0