Partaj!

Hej!

Har
städar-lördag idag och håller just nu på o tvättar alla mina kläder! När jag kom till tvättstugan såg det ut som hej-kom-och-hjälp-mig, det var tvättmedel blandat med vatten på hela golvet och stopp i sinken så det var vatten i hela sinken också. Kommer säkert den som kommer efter mig tro att det var jag, menmen! 

Igår var det partaj igen för Johan/Värmland som fyllde hela 22 år! Lika gammal som milis, konstigt att man har kompisar som är lika gamla som ens storasyster. Det var förfest hos Sofia i hennes finfina lägenhet och sedan blev det Strömpis. Hade väldigt kul förutom att det var för mycket folk och de trampade en på tåna VÄLDIGT många gånger! Efter det blev det en tur till MAX och en väldigt rolig taxitur hem. hihi Chauffören var lite smårolig och vi snackade om våldtäkterna och han visade vart våldtäktsmannen bodde!;-) När jag skulle gå så sa han att jag borde ha en stor fet kniv på mig och att jag skulle springa fortfort in till porten, så då gjorde jag det! Och klarade mig en kväll till utan att bli överfallen, men man känner lite att snart är det min tur! Usch för dom äcklena!

Ikväll blir det mys med god mat, kanske en film och SOVA! Något som jag fått för lite av på senaste tiden!

Här kommer lite partajbilder från i onsdags, tack vare Sofia så har jag massa bilder och visa er! Var lite dum igår och retade henne för att hon tar en massa fula bilder men är faktiskt glad att hon tar bilder överhuvudtaget! tack min couchis!;-)

 


Kommentarer
Postat av: sofia

haha varsågod :D alla bilder är ju jättefina!

2010-10-16 @ 18:09:04
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0