Party eller?

Kom hem från stan för ett tag sen, träffade upp Rebecka och Sofia och så fixade jag så att mitt nya kort funkar! Känner mig dock inte i så mycket partymood just nu. Blev lite nere nu igen, jag som vaknade och var så glad. Har heller inte råd med utgång så det känns lite som om det skulle vara skönt att bara stanna hemma och vara butterix. Men nu är det nog försent att säga nej och jag känner mig själv och när jag är sur så mår jag alltid bättre om jag träffar folk jag tycker om. De piggar upp en på något sätt!

Kan också säga att jag blir så himla sur på mig själv när jag inte kan säga det jag vill säga!

Nu blir det att rota i garderoben och lyssna på partajmusik!

puss! 


Kommentarer
Postat av: ida

Va inte deppig gumms! Du är bäst!

2010-10-20 @ 20:33:44
URL: http://idaelisabethjohansson.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hoppas du har kul ikväll då hjärtat!

2010-10-20 @ 21:52:46
URL: http://emiliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0