SAARRTTUURRDDAAYY!

Igår kväll var vi hos Ida och fick JÄTTEGOD mat, tacorullar med kyckling i och till efterrätt en tårta med hallon och blåbär, jag tycker ju inte om hallon men den där var faktiskt god! Vi tittade sedan på Idol och jag fattade ju typ ingenting för jag har verkligen inte följt det den här gången, men det verkar som om Olle är flickfavoriten i år. Sedan rullade vi sakta och säkert hem med utkik (stavas det så?) för älgar och rådjur. Vi mötte som tur var inte på några.

Idag blev det först melodikrysset och frukost med föräldrarna och sedan veckohandlade vi en massa mat. De försöker verkligen göda mig när jag är här, ger mig godis, chips och läsk i mängder!;-) Nu är de och gympar och jag ska sätta mig och titta på How I Met Your Mother, tredje bästa serien jag vet. Den bästa är såklart Vänner och den andra är SATC.

Tentaresultatet verkar komma på måndag så sitter fortfarande skitnervös och väntar!

puss


Kommentarer
Postat av: Emilia

håller tummarna babe!

2010-10-25 @ 11:44:22
URL: http://emiliaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0