Scones och te!

Dagen har gått väldigt snabbt! Först var jag i skolan med gruppen och förberedde till arbetsmomentet imorgon och sedan var det in till stan och köpa scones-mix och sedan hem till Angelica för mys med tjejerna! Det blev jättegoda scones och vi trängde ihop oss i vardagsrummet och det var riktigt mysigt. Vi pratade om allt och lite till, det blev mycket prat om gårdagens bravader. Sedan var de så snälla och skjussade hem mig, lilla jag som bor åt helt fel håll till skillnad från de andra!

Nu ska jag packa för imorgon bär det av till my hometown of Nkpg aka Peking! hihi ;-)

Här får ni tre bilder på mig igår, kände mig riktigt snygg i mitt nya linne från Monki, 45 riksdaler!
Tyvärr blev bilderna lite suddiga!

  

Kommentarer
Postat av: Louise

FAN vad jag blir sur när bilderna inte läggs som det ser ut när man förhandsgranskar. Satans blogg.se skit! Note to self: Var gladare imorgon!

2010-10-21 @ 22:42:31
Postat av: ida

Snygging! Tror ja har likadant linne faktiskt! hihi! Bra att du kommer hit imorgon! Har städat och gjort fint:)

2010-10-21 @ 23:22:32
URL: http://idaelisabethjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0