Sunny Sunday!

Hallå!
Idag vaknade jag av att solen lyste rakt in i mtt sovrum, har ju inga persienner så ibland blir det lite irriterande. Men idag blev jag bara glad för det känns så vårigt när solen lyser även fast det ska vara höst och mörkt! Idag ska jag inte göra så mycket förutom att gå och handla lite mat och laga god pastasås! Har varit sugen på det hela veckan så idag får det bli det! Sen kom jag på att vi inte har någonting i skolan imorgon och då sa Sofia en riktigt bra sak, det är ju som en lördag idag. Då blev jag ännu gladare, så idag är jag riktigt glad! Önskar dock att jag hade alla mina filmer här i Örebro, men de ligger kvar hemma i Nkpg.

Nu ska jag fortsätta titta på Cougar Town, hihi det är för himla bra!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ett skriftligt bevis att jag är en trogen läsare ;)

2010-10-17 @ 14:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0