Thursday!

Hej!

Det blev faktiskt en rätt rolig kväll igår, gick till både Ritz och Strömpis och betalade inte ett enda öre! hihi! Sånt tycker vi om!;-) Förfesten var hemma hos Carolina med tio tjejer och tre killar, det bakades äppelpaj och lyssnades på det bästa från 90-talet. Åkte också med en riktigt snäll taxichaufför också, de är så vänliga och står kvar och väntar tills jag kommer till porten och så! Det är vad jag kallar service!

Idag blir det plugg och sedan bita mina naglar tills resultatet av tentan kommer, för den borde göra det idag även fast det är imorgon som är sista dagen. Ikväll blir det scones och te hemma hos Angelica med stora tjejgänget! 

puss

P.S. Kan någon visa mig hur man lägger in klipp och musik här i inläggen, fattar verkligen inte hur man gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0