Tjejorna!

I fredags var det som sagt finsittning och det var jättekul med god mat och trevligt folk! Förutom att mina ringar försvann mysteriskt men som tur var kom de tillbaka! Kvällen slutade med JennyMcDonalds och en kopp te för mina ENORMT stora halsmandlar (de känns nu som två adamsäpplen på varsin sida av halsen). Måste verkligen gå till vårdcentralen för kom på att första gången jag blev sjuk var 7 september och det har hållt i sig så länge.

lördagen kom Ida, Kim, Carro och Therese till mig så vi åkte direkt ner på stan för att ta en lunch/middag/fika och snacka om allt som hänt när vi varit ifrån varandra! Sedan blev det hem för att piffa sig och öppna vinflaskorna eller cidrarna och börja förfesta! Efter mycket snack och mycket dricka tog vi taxi ner till Frimis. Först var det inte så mycket folk där men det kom mer och mer och tycker att det var en riktigt rolig kväll förutom att toaletterna var svinäckliga. Natten slutade med pizza och alla sittandes på golvet i vardagsrummet. Idag blev det först lite slötittande på SATC och sen ner till en mexikansk restaurang för lite mat. Efter det åkte brudarna hem till Nkpg-city, men det var inte så ledsamt för ser dem ju om mindre än en vecka igen då jag kommer hem!

Imorgon börjar delkurs 2 om pedagogik i arbetslivet, kulkul förhoppningsvis!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0