Tricky Tuesday

hihi har ni märkt att jag börjat vara lite fiffig och namnge alla dagarna, sunny sunday, manic monday och så nu tricky tuesday. Denna dagen har faktiskt varit lite tricky för vet inte om jag är glad eller lite nere. Började med att jag blev jättedeppig för att det var grått öch blött ute, men sen så blev jag glad när jag träffade tjejerna i klassen och vi alla var samlade igen. Sen under hela dagen så har det gått upp och ner så börjar bli manodepressiv eller nått, skyller på hösten.

Idag fick vi alla en klump i magen när en tjej berättade innan föreläsningen att en kille hade fått resultatet på tentan vi gjorde den 1 okt. men ingen av oss andra verkar ha fått det så vet inte om han lurade oss aprilo, så att säga!!;-) hihi, ladie och luffsen väl?? Tentan ska dock vara ute på Studentforum innan fredag så denna vecka kommer det inte bli så mycket sömn om nätterna. Usch tänk om jag inte klarar den och omtentan är dagen innan min födelsedag, men tjejerna fick mig och se det positivt för då kan jag relaxa lite när jag väl fyller år. santsant!

Nu ska jag laga ihop nåt matligt av allt jag har i kylen och sedan titta lite på tv!

pusssss

Vill hälsa Hanna välkommen som läsare av min fina blogg
och detta gör jag med en snygg bild på oss!;-)
P.S. kan mitt hår bli mer rufsigt där bak på huvet??


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack för det varma välkomnandet ;)

Med tanke på temat på bilden passar ruffset utmärkt!

2010-10-19 @ 20:40:35
Postat av: sofia

Tycker den bilden är så söt på er! :)



Och Louise, du är inte manodepressiv! Mest mano i så fall :D Borde vi vara! Har kommit på att efter en downperiod (eller jag idag typ) blir allt så mycket bättre och man blir peppad att inte vara deppig :D Haha! Shit vad flummigt jag skrev nu. Är trött. Ses i morgon i alla fall :D Puss!

2010-10-19 @ 21:53:37
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0