Working out!

Gissa vart jag har varit idag, hihi the gym!;-) Jag, Rebecka och Sofia gick på spinncykelpass med styrka. Alltså först värmde vi upp på cyklarna sedan var det styrka i olika stationer och sedan 35 minuters spinningpass. Så i en och en halvtimme har vi bränt fett! Stolt över oss och gissa om jag kommer ha världens träningsvärk imorgon! usch vill inte tänka på det men på ett sätt är det bra med träningsvärk för då vet man att man verkligen rört på sig och gjort nåt!
Mitt internet Explorer slutade fungera också, så ringde jag mamma i ren panik och såklart visste hon lösningen på problemet, byta webbläsare! Hon är för klok den där kvinnan och samlar en massa pluspoäng hela tiden!;-) Och fick en massa komplimanger för min fina kavaj idag, så tack mamsen!
Nu blir det en varm och skön dusch, sedan lite serier medan jag målar naglarna militärgröna! ;-)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0