Fredag!

Hej!

Det blev ett väldigt deppigt inlägg igår och idag känns det lite bättre! Men jag har kommit fram till att det är bra att ha hemlängtan ibland. Skyller mycket på att det börjar bli höst och på hösten blir jag ofta lite smådepp.

Idag var det att gå upp innan solen för ett seminarie om boken vi läst denna vecka, men jag kände mest att jag störde med min riktigt irriterande slemhosta som gör så att jag låter som en 60-årig gubbe som druckit whiskey sen han var tio år!;-)

Idag ska alla på en Toga-sittning och sedan fest på kåren, alltså ni vet när man virar in sig i lakan! hihi! Men jag har bestämt mig för att vara hemma och laga god mat och mysa i min ensamhet istället! Jag är fortfarande sjuk och känner lite att allt har gått så fort att man nästan inte hinner blinka, antingen är det skolan eller nollningen och nollningen betyder nästan alltid fest och lilla Louise orkar inte så mycket! Så ikväll blir det Tikka Masala, äpplejuice och bra TV! Men mitt stora dilemma med stort D är vad jag ska titta på: Idol-Slutaudition eller Val 2010-Slutdebatten! Fy vilket val! hihi! Ilandsproblem på hög nivå, men jag får se hur jag gör! Vad tycker ni?

Vad tycker ni om att jag fetstilar vissa ord, har härmat Sofia i min klass som gör så på sin blogg och jag tycker att det nästan blir lättare och roligare att läsa! Vad tycks? Det är ni som ska stå ut och läsa mina långa inlägg!;-)

Jag och Sofia i onsdags med min nya frilla!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja det var ett riktigt stort ställe :) Idol röstar jag för ;)

2010-09-17 @ 18:58:18
URL: http://emiliaw.blogg.se/
Postat av: therese

Bra bild på håret, SKIT SNYGGT! och du är snygg, hihi

2010-09-18 @ 01:53:49
Postat av: Sofia

Hihi, fetstila is the shit! Jag fetstilar allt med stor bokstav och tider :D

2010-09-18 @ 02:06:17
URL: http://couchan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0