Frisk, nästan!

Hej!

Nu är jag tillbaka i Örebro och febern är helt borta!! Har dock fortfarande ont i halsen och är snuvig! Helgen har varit bra, i fredags när jag kom åkte vi direkt till vallokalen o röstade och sen åkte vi och handla. Det var inte så superkul att rösta men det blir nog roligare på själva valdagen! Men nu har jag gjort min plikt iaf!;-) Sedan kom Emilia och vi åkte och hämtade mat på Thaihouse, jättegott! På lördagen blev det Gossip Girl hela dagen för att min feber inte hade gått ner så spenderade hela dagen i sängen. Men tusan vad jag svettades under natten, när jag vaknade så var jag helt blöt och äcklig men helt utan feber!!! Sedan blev det middag med morfar och sen bussen hem mot Örebro!

Imorgon börjar vi på två nya böcker, de är astjocka och inte så roliga menmen! Hoppas allt är bra med er tjejerna, vet inte så mycket som händer men ett meddelande från mig: Ida och Caroline, uppdatera era bloggar LITE oftare!!!!!! Kim, Linnea och Therese, starta blogg, jag är så nedrans nyfiken på vad alla gör för kul!!!!

XoXo
Gossip Girl 
hihihi! eller nae det var inget för mig!!;-) 

Kommentarer
Postat av: idis

hihi! Jag skrev att jag skulle uppdatera mer, men det blev visst inte så;) hihi. Jag gör dock inte så mkt kul... jobbar my ass off!! ska försöka bättra mig! hihi

2010-09-13 @ 11:26:04
Postat av: ida igen

hur lyckades du fixa designen så snygg?? Jag fattar inte hur man gör!! Syrran som hjälpte??

2010-09-13 @ 11:26:55
Postat av: C

im sorry. tror faktiskt jag ska lägga ner bloggandet, jag har verkligen inte tid. jobb, skola, och tiden som är över shoppar jag haha.

2010-09-13 @ 16:10:49
Postat av: Louise

Nej carro vad synd!! jaja! Ida skärpning!!;-) japp det var syrran som gjorde, har ingen aning om hur man gör!

2010-09-13 @ 19:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0