fy!

Är faktiskt lite rädd över alla dessa våldtäkter som äger rum här i Örebro! det har hållt på enda sedan början av 2009 och polisen tror att det rör sig om två serie-våldtäktsmän! Polisen har inte alls kommit någon vart även fast de gjort 400 DNA-tester och det enda de vet är att en av dem har en ljus jacka!!!!!! Va fan, kom igen! Jag har många gånger gått själv till min port för man kommer inte in med bil där så taxin kan bara stanna en bit ifrån och nu har jag fått reda på att det varit våldtäkter på just varbergagatan!! Min gata!! :-(

Snart anlitar jag en stor och lång bodyguard (skulle inte sitta fel med Kevin Costner, heller!) som får vara med mig 24-7 eller vad man säger! Men jag får nöja mig med att RiksKrim från sthlm har börjat vara med i fallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0