hej!

Blir inte så mycket skrivandes här i bloggen men pluggar just nu till min första tenta, som sagt! Svårt men vill just nu bara att det ska vara över! Hoppas allt är bra med er! Själv är jag lite krasslig men börjar bli van nu efter o varit sjuk i typ en månad, men ska till sjuksköterskan på universitetet imorn så ska hon kika in i min hals o se om hon hittar nåt fel! I helgen kommer brudarna hit och hoppas de tycker att det ska bli kul för jag är jättetaggad över att visa dem runt och bara träffa dem!<3 Nu blir det tv-tittande!

pusssss


Önskar att Linnea kunde komma också men hon är i Åre och tränar och lever kollektiv-liv

Kommentarer
Postat av: C

jag längtar ihjäl mig!

2010-09-28 @ 23:09:33
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: Linnea

<3 me to! hoppas ni hade sjukt kul i helgen. får ring om detaljerna :)

2010-10-04 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0