Hejhopp!

Hallå!

Idag är jag jätteförkyld, hostar jättemycket och måste snyta mig var femte minut. Jag borde nog inte festat igår men all nollning är ju snart slut! Igår var det amerikanskt College-tema och det varnästan som att gå rakt in i American Pie. Vi fick röda och blå plastmuggar, ni vet som det alltid finns på alla hemmafester i dom där filmerna. Vi åt hamburgare och pomme och efter det spelade ett liveband och vi körde Beerpong, det är när man har 6 glas med öl i på varsin sida av bordet och sen ska man kasta en bordtennisboll så att den hamnar i någon av motstådarens glas, för då måste han dricka upp hela glaset och har man inga glas kvar har man förlorat! Jag fick i några träffar iaf! hihi Stolt Louise! Efter det gick vi till Strömpis och sedan Max för lite mat!

Idag har jag tyvärr världens hemlängtan och tänker på kära Norrköping! Inte kul när man känner så och inte kan åka dit just då! Tittade på gamla bilder från typ Kungsgård och när vi alltid fikade på Wayne´s! Saknar att gå på stan och veta vart alla affärer ligger, här får man gissa och hoppas att affären finns någonstans! Saknar fredagskvällarna med mamma och pappa, när vi brukade sitta och snacka om musik och lösa alla världsproblem över riktigt god mat!

Jag ska inte vara tråkig för jag har det faktiskt riktigt bra här och har haft turen att träffa riktigt goa och underbara människor, speciellt tjejerna i klassen, även fast vi bara känt varandra i typ tre veckor så kan vi prata om nästan allt och vi kommer ha skitkul i tre år här, men ibland måste man väl ha lite hemlängtan. Det är nog bra, om man ska se det positivt!;-)

Nae nu ska jag torka mina tårar och fixa till mig för nu blir det Jensen´s Bof Hus, eller vad det nu heter! God mat har de iaf!

Haha denna bilden gjorde mig genast lite gladare! hihi storasyster brottar ner lillasyster!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0