Ingen pubrunda för min del!

Vaknade idag och min feber och halsont hade blivit värre, så det var bara att kurera sig i sängen o va BITTER för att jag alltid är sjuk. Nu är jag inte alls positiv men förstår inte varför det just alltid är jag som blir sjuk? kan någon svara på denna fråga? tre ggr hade jag halsfluss nu i somras och tror att det är det nu med! Fick springa runt halva stan för att hitta ett apotek, hemma i Nkpg så spyr man på dem för att de finns överallt, men såklart inte här. fick fråga en trevlig tant som visade vägen!

Just nu är cirka 800 studenter på den berömda pubrundan, de går från pub till pub och man kommer in gratis och det är typ halva priset på allt i baren! Tror ni att jag är lite ledsen över att jag sitter här och fryser istället för att ha kul med mina kompisar!?

Åker hem till la familia på fredag för att ha en mamma som tar hand om mig! Jag har blivit så mammig på sista tiden men det är svårt att inte va det när hon är så superduper bäst!;-) Emilia kommer hem då också vilket ska bli kul, men hon hatar när jag är sjuk så henne kommer man inte se röken av ens!

När man inte kan ha kul och dricka bärs på harrys eller oleary´s så får det bli fulbilder på en själv med sin filt och en marabou schweizernöt!!



Kommentarer
Postat av: C

stackars min louise plutt! kom hem till Norrköping igen så blir allt bättre ;) hihi. jag vill komma upp till dig snaaaart. saknar min vän!

2010-09-09 @ 09:48:21
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0